söndag 16 maj 2010

Tack ICA för bonuschecken och den generösa rabatten på "varor jag brukar köpa". Jag har redan löst in erbjudandena i butiken.
Min fantasi börjar ta slut så det vore kul om ni kunde skicka med ett recept som passar bra till "mina varor". Idag var det så svårt att hitta på något som både är näringsrikt och gott med ingredienserna: diskdukar, gul såpa, pepparrot, Finish Powerballs maskindisk, skaldjur i lake och svart skokräm. Jag får ihop allt utom det där med pepparroten. Lite väl skarp i smaken för min del. Kan jag bara strunta i den kanske?


2 kommentarer:

  1. Har inte ICA en sån där tjänst på sin webb typ "mata-in-vad-du-har-i-kylen-så-ska-jag-ge-dig-ett-recept"? Testa, det kan bli en höjdare!

    SvaraRadera
  2. Har kollat! Det är fprtfarande det där med pepparroten som spökar det andra går finemang att svänga ihop.

    SvaraRadera