torsdag 13 januari 2011

Dagens horoskop

Nu har en forskande astronom slagit larm om att astrologin har fel. Detta med stjärntecken bygger tydligen på gamla, numer felaktiga uppgifter. Vi är helt enkelt födda under "fel" stjärntecken.

Själv har man trott att man är våg. Men uppenbarligen är man egentligen jungfru. Det förklarar ju dagen som gått. En massa planerande utan något beröm alls. Medan man gick och trodde att man skulle få avkoppling, underhållning och en roligt torsdag.

Så skönt att få en förklaring till det hela.


Horoskop för torsdagen

Jungfrun

24/8-23/9

Du planerar dig ut ur något som kunde ha blivit ett svårlöst problem. Du får inte det beröm du förtjänar.

Vågen

24/9-23/10

Torsdagen blir rolig utan att föra med sig något nytt. Du kopplar av och låter dig underhållas.

3 kommentarer:

  1. Typsikt jungfru horoskop! Tur vissa av oss är jungfruar och vissa vågar:-)

    SvaraRadera
  2. Nu får jag förtydliga mig, för en del försvann när jag skrev. Så här ska det vara!!

    Tur att vissa av oss är jungfruar både i horoskopsvärlden och i verkliga livet!!
    Och att vissa är vågar och kan gömma sig bakom det.

    SvaraRadera
  3. Skönt att jag aldrig identifierat mig med mitt stjärntecken Oxen. Då behöver jag i a f inte känna mig vilsen av dessa nya forskningsrön medan den inbitne horoskoparen snarast måste förnimma en schizofren upplevelse en dag som denna.

    SvaraRadera