fredag 8 april 2011

ComHem - fixa min tv NU!

Jag tror det är dags för er på ComHem att lösa trasslet med min televison nu. NU alltså!
Inte "senare", "nästa vecka" eller så. NU! Hallå- NU!

Vi kan väl säga så här- tjafsa inte med Soltrålen. Don´t mess with me!
Jag vill inte på något sätt hota men ni kanske har läst vad som hände med Farbror Uffe på Statens Järnvägar efter att jag försökt att tåg-pendla under ett par år.
'Vill det sig riktigt illa så skickar jag Anna Skipper på era Juditar till reklamtanter.

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Har du fortfarande problem med din tv?
    Har du felanmält problemet till vår Kundservice? Om inte så kan du kontakta oss här http://www.comhem.se/comhem/kundservice/general/-/417386/417386/-/index.html så ska vi kika på det så fort som möjligt.

    Hälsningar,
    Ola Eriksson
    Com Hem

    SvaraRadera
  2. Hej Ola. Välkommen hit.
    Du kan ge dig på att jag kontaktat kundtjänst och felanmält. Vid flera gånger sedan förra veckan ( arma stackare).
    Och Ja - jag har fortfarande problem. Kan bara se must carry kanalerna SVT och 4:an. Lite magert med tanke på det XL paket jag betalar för.
    Och nej- jag har inte fått klartecken kring vad som felar annat än att
    nå´t kort tydligen blivit gammalt. Man kunde ju hoppas på att leverentören ComHem kunde meddela sina kunder om sådant och skicka ut kortet.
    Och nej-nå´t nytt kort har inte kommit.
    Men tack för all reklam och nya fakturor som kommit med posten. Av förklarliga skäl är jag inte intresserad av nya tjänster. Jag vill däremot komma och tala om varumärke. kundvård och rutiner för ComHems företagsledning. Kan du fixa det? Men innan dess - fixa tv:n tack!
    Ha en bra dag. Och återkom gärna till bloggen Ola.

    SvaraRadera