tisdag 2 november 2010

Sveriges Radios tablå 2011.

Hej Sveriges Radio!

Hur går det med planeringen för Sommar i P1 2011?
Det är bra om jag får veta i god tid er tablå och vilket datum jag ska delta. Man måste ju kunna planera in lite semester också. Innan alltså. Sedan vet man ju hur det blir. När programmet sänts. Tidningarna som ska jaga och man ska ge intervjuer, framträdanden i tv-soffor och så deltagande i SVT:s program Sommarpratarna.
Och så ska man fila på ett bokmanus som ska bli memoarer med avslöjanden som inte kom med i Sommarprogrammet.
Sen kommer filmen. Den stora filmen. Jag vill inte att Noomi Rapace ska spela mig. Inte heller Lena Endre eller Helena Bergström. Tror ni man kan fråga Anita Ekberg? Är hon hyfsat pigg fortfarande? Fast det där kanske jag ska ta med SF.
Känns som om nästa sommar är rätt bokad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar