måndag 1 november 2010

Tack Tele2- we love you!"

Tack snälla Tele2!

Snabbt, trevligt, personligt och effektivt reagerar Tele2 på mitt sura blogginlägg kring Tele2:s kundtjänst.
Michela lever som hon lär och scannar bloggar och tar tag i saker. Bra jobbat säger jag till Michaela och hennes chefer och hela företaget.


Genom Michaelas bloggkommentar ( se inlägg och kommentar nedan) har jag redan glömt och förlåtit min bortkastade timme i telefonen.

Alla kan ha en dålig dag även någon på kundtjänst Tele2. Men jag blev sedd som kund så jag kommer att vara er evigt trogen. Seriöst och ärligt - TACK!

Detta är själva idén med att företag ska jobba med sociala medier.
Här borde många företag ha en hel del att lära från Tele2.
Jag tänker t ex på SJ, SAS och the worst: Comhem. Hallå var är ni?

LÖRDAGEN DEN 30:E OKTOBER 2010

Nu gick det upp ett ljus

Efter en timme, eller så, i telefon med Tele2:s kundtjänst förstår man plötsligt varför bolaget har en fårskalle i sin reklam.

1 KOMMENTARER:

Anonym sa...

Hej Solstrålen,

Det är tråkigt att läsa att du anser dåligt om vår kundservice. Vi på Tele2 eftersträvar alltid ett professionellt och informativt bemötande i din kontakt med oss. Du får gärna kontakta mig på michaela.lindell@tele2.com om du behlver hjälp med något.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar