söndag 12 december 2010

Nu ska Solstrålen till Sommar i P1.

Nä hörrni. Nu får vi hugga i på allvar om Solstrålen ska komma med i Sommar i P1. Dagarna går och ingen har ännu hört av sin från projektledningen för programmet. Bara ett halvår kvar till Sommar i P1 2011.
Kanske har Bibi Rödöö- programchefen -helt missat mig. Kanske sitter hon och letar nya sommarvärdar på landets fängelser, bland obskyra författare och avdankade, fossila företagsledare.

Ska vi se om det där med sociala medier verkligen funkar? Ska vi ta och göra Solstrålen till sommarvärd genom twitter, bloggar, Facebook och word -by - mouth?
Bibi Rödöö når du på adressen: sommar@sr.se

Namnet Rödöö förresten- med tre ö:n i namnet så förstår man varför hon är på Sveriges Radio och inte BBC eller CNN. Tänk er själva Rödöö utan prickar: Rodoo - man skulle lätt tro att hon var en av figurerna i Sagan om Ringen eller nå´t.

Hjälp mig nu va? Sprid min önskan i alla era kanaler.
Vilken låt vill du att jag tar med i spellistan i mitt sommarprogram?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar