Tack vare er tog jag med mig två nya kunskaper hem i Stockholmsnatten:
4G finns på riktigt
Fårskallen Frank finns inte på riktigt.
Men nu så här på morgon efteråt undrar jag:
glömde jag min 3G-täckning vid bordet eller råkade någon av er på Tele2 få med den hem?
Den skulle nämligen vara bra att ha idag.
Hej Medcochetts,
SvaraRaderaOm du fortfarande inte fått tillbaka din 3G-täckning rekommenderar jag dig att starta om din telefon. Många telefoner kan man även välja att låsa på 3G-nätet. Skulle inte detta hjälpa är det bra om du kan testa att få in 3G-täckning på en annan adress. Detta för att vi ska veta om problemen beror på SIM-kort/telefonen eller på nätet. För att snabbast få hjälp därefter rekommenderar jag att du ringer kundservice på telefonnummer 0772-25 25 25. Du får även gärna maila mig på ida.jonsson@tele2.com.
Med vänliga hälsningar
Ida Jönsson, Tele2.