onsdag 30 mars 2011

Reklamombudsmannen avgör kriget i Libyen

Nu har Khaddafi plockat fram sitt starkaste vapen i kriget. Han tar helt oväntat fram sin yppiga dotter, Aisha.

Stridstaktiken är tydligen att hon, iklädd slöja, ska stå och vaja med Libyens nationsflagga. Detta ska ge de regeringstrogna trupperna styrka och kraft.

Nu är det så Mr Khaddafi, att här i Sverige har vi lärt oss genom dokusåpan "Big Brother" vad som händer med mäns styrka och kraft när yppiga damer närmar sig.
Männen blir, så att säga, rätt lätta att oskadliggöra.

Dessutom finns det en stor risk för att de svenska JAS-piloterna anmäler både dig Mr Khadaffi och din "kampanj" till Reklamombudsmannen.
Du vet "yppiga kvinnor" kan man inte visa hur som helst. I detta fall hamnar ärendet troligen under rubriken "otillbörligt utnyttjande av det svaga könet i samband med en event- aktivitet".
Och då, ja då, skulle krigslyckan definitivt vända. Fråga Ryan air.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar